Moving time  2 hours 58 minutes

-10 f
1.9
3.9

near Santa Eulària des Riu, Baleares (España)

Amb es compis hem fet una sortida aon jo ha havia anat a n'és puestos però en ruta combinada no heu havia fet.
Sencilla Caminada però que es pot disfrutar tant de bones panoràmiques com d'història de sa nostra illa.
Sempre que sortim des poble de Santa Eulària, heu feim desde es Palau de congresos, just devora des hotel aguas de ibiza.
Anam per es seu passeig dins arribar a sa desembocadura des Riu, i per es seu passeig veim es pont antic i desde allí arribam a n'és camí de Can Planetes, aon hi ha es Molí, que es pot visitar, però no sé dir quin horari té.
I arribant per carretera anam a fer sa pujada a n'és Puig d'en Ribes, aon hi ha S'Ermita de sa Creu d'en Ribes. Una pujada amb panoràmiques de Siesta I de Santa Eulària.
A sa baixada es aon hi ha sa intersecció, en ves de anar a la dreta (que torna a Santa Eulària), agafam es de l'esquerre i amb un tram molt polit sortim a sa carretera que mos dur tant a n'és Trull d'en Vic (que si no se fa alguna actuació, acabarà per tenir un col·lapse es sostre, que seria una pena, ja que dins es veu bastant bé totes ses eines) i a sa font de Perella (on hi ha una llegenda ben curiosa)
Desde aquí I per carretera arribam a sa platja de S'estanyol (es niu blau, coneguda així per un matrimoni extranger que va viure a una casa amb aquest nom)
I ja desde aquí i sempre per sa costa mos dirigim en direcció a n'és Palau de congresos per arribar a n'és nostro punt de sortida.