Uploaded September 29, 2015

Recorded September 2015

1.9
3.7

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Santa Coloma de Farners ( Ermita de Farners-Castell de Farners-Termes Orion ):
Destacable matinal per veure l'Ermita, el Castell de Farners i pujar al Turó del Vent que lamentablement no ho vam poder pujar perquè a falta d'uns 200 metres per arribar a l'ermita va començar a caure una tempesta que ens va deixar calats fins als ossos, a la ermita vam reposar forces, vam fer canvi de roba seca, mentre per sort va deixar de ploure amb força i amb un plugim molt petit vam poder pujar al restaurat castell amb la torre de l'homenatge des de la qual es tenen unes immillorables vistes, no vam poder pujar al Turó del Vent doncs estava molt relliscós.
La pujada la vam fer per pista que és plana fins Ca n'Oliveres, passada aquesta i després d'uns 400 metres que pugen molt ràpidament trobem a la nostra esquerra un corriol que puja molt ràpidament fins arribar a la part lateral esquerra de l'ermita, un cop a aquest punt davant nostre tenim el Turó amb el Castell en la seva cima, pujem fins a trobar unes escales que un cop passades entrem en un caminet que ens condueix a la porta principal.
Un cop visitat baixem una altra vegada a l'ermita i comencem el descens aquest cop pel lateral dret en direcció al Pas del Os però no trobem el corriol i seguim descendint fins a gairebé arribar a la Bassa d'en Camps, aqui retrocedim un tros per veure si trobem aquest camí però el que veiem és que esta tot tapat per vegetació de no passar ningú pel que desistim i continuem cap al Parc de Sant Salvador, un cop a la font de Sant Salvador i al veure que tenim temps abans de dinar agafem el camí de les termes fins arribar a les d'Orion, retrocedim aquest passeig que és totalment llis i de nou a la font donem per acabada la ruta.
Com sempre a gaudir, salutacions