1.1
2.2

near Santa Cecília de Voltregà, Catalunya (España)

Sortida no prevista pel dia d’avui però que degut al temps plujós hem hagut de programar sobre la marxa.

Per agafar una mica de gana abans d’esmorzar ens dirigim a Sta. Cecília de Voltregà on fem un petit recorregut a peu. A les 9 del matí entrem a cal Peirot on com es normal gaudim d’un excel•lent esmorzar. Com que sembla que els núvols s’han trencat una mica agafem direcció a San Martí Xic. Molt aviat trobem la indicació del Pr que hi mena, l’agafem i després d’una forta pujada arribem a dalt l’ermita. Visitem la zona, pujem al Castell i a continuació tornem a buscar el Pr. que tot flanquejant a la dreta ens porta fins la font de la Casanova, on hi ha una gran alzina gairebé aplanada a terra. Aquí el camí gira a l’esquerra i pren direcció vers la Casanova de Dalt. Seguim vorejant els cingles, primer el de Puigpelat i després el de Baulenes, sense baixar massa de desnivell, fins que travessem el torrent del Grau. A partir d’aquest torrent el camí agafa direcció sud i al cap d’una estona amb un tram de llaçades arribem a la font de Puigpelat on agafem la pista ampla que passant per les masies de Puigpelat, Queralt i Puigví ens porta al lloc on tenim el vehicle. Ha estat una sortida curta però atractiva, i més tenint en compte la meteorologia d’avui que per sort ens ha respectat fins el final.

Avui érem el Pep, el Toni, els dos Francesc i el Josep.