Uploaded January 26, 2019

Recorded January 2019

1.0
2.1

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Bonica passejada pel Parc Natural del Montgrí, sortint i arribant al punt d'accés al parc que hi ha Torroella.
La ruta puja fins a la Creu i llavors, en comptes d'anar cap al castell baixem fins a l'ermita de Santa Caterina, pugem cap al coll Vermell, girem cap al Mont Pla (tot disfrutant de les vistes del mar, dels Pirineus, Guilleries, Gavarres...).
Després del Mont Pla baixem cap al Coll d'en Garrigàs. Aquí si s'està cansat es pot baixar cap a Torroella i si hi ha ganes enfilar-se cap al Castell.

Track enregistrat amb un Garmin etrex30, netejat una mica i amb les alçades corregides amb la web http://www.gpsvisualizer.com/

Font

Font pública per agafar aigua abans de pujar o refresecar-se arribant. Per tot el camí no hi ha cap més font (tret que l'ermita sigui obert i hi ha una mica de servei de bar)

Pujant, esquerra. Baixant, dreta

Pujant, cap a l'esquerra. Baixant, cap a la dreta
Ruins

primera capella

segona capella

tercera capella

La Creu (pujant)

De pujada, continuem recte baixant cap a Santa Caterina

Arribant a Santa Caterina

Arribem a Santa Caterina. La passem deixant-la a la dreta i seguim per les explanades que hi ha darrera cap al coll vermell (compte quan comenci a pujar que el camí és de pedretes...)

Coll Vermell

Girem cap a la dreta, direcció al Mont Pla

Puig Rodó

Amunt cap Mont Pla

continuar recte, agafant el GR (marques vermelles i blanques)

Mont Pla

Coll Garrigàs

Aquí es pot baixar cap a Torroella si esteu cansats (corriol esquerra avall) o seguir recte amunt cap al castell seguint el GR... Aquesta és la part una mica més complicada del camí (per això he marcat la ruta com moderada en comptes de fàcil). No perdeu de vista les marques del GR (ratlletes vermella i blanca)
Building of interest

Castell Montgrí

Pugeu a dalt dels murs per una escala de cargol que hi ha dins la torre del fons a l'esquerra i disfruteu de les vistes... Compte si porteu nens.

La Creu (baixant)

Ara ja tornem a ser a la creu i desfem la 1a part del camí que hem fet pujant el principi...

esquerra pujant, dreta baixant

Pujant és més evident cap on va el camí, baixant es pot passar de llarg... girar cap a la dreta baixant