Uploaded December 20, 2015

Recorded December 2015

2.4
4.7

near Montagut, Catalunya (España)

Deixem el nostre vehicle al pàrquing del Pont de Llierca. Travessem el pont i seguim a l'esquerra passant per davant de la Balma del Serrat del Pont. Després ens trobem les cases de Can Jou i Can Lloret, travessant tot seguit el Llierca i pujant a la carretera per on irem fins a Sadernes.
Un cop a Sadernes passem per davant de l'hostal, de l'església i seguim la pista fins que trobem un rétol que ens fa anar a l'esquerra baixant fins al Llierca, el travessem i iniciem la pujada fins a Coll de Jou. Passem molt a prop de la casa de Coll de Jou i trobem un trencant "Y". Anem a la dreta i sortim al Coll Setrilles (que ara està marcat una mica més amunt, al començar la pujada). Seguim uns metres la pista i quan comença a pujar, trobem un trencant a la dreta (indicat) que ens portarà fins a Santa Bàrbara.
Per baixar, fem servir l'antic camí del caire (està marca "X" en grog) que ens fa baixar a la pista que porta al Coll de Palomeres passant primer per Can Joandillo (runes) i per Can Palomeres.
Al Coll de Palomeres, prenem la pista per sota de la que ara està marcada com GR i que passant pel Coll de Poli i la casa de Plujà, surt a la pista que ens porta directes a Planseslloses. La Font de Gatallepes, la trobem a la primera raconada després de la casa de Plujà.
Un cop a Planseslloses, prenem la pista a l'esquerra i la seguim fins que trobem que queda tallada per una tanca. Uns metres abans, ens desviem pel camí marcat com a GR que després de passar per l'Oratori de Planseslloses dedicat a Sant Roc, ens portarà fins on hem deixat els nostres vehicles.