Uploaded April 26, 2016

Recorded April 2016

1.0
2.1

near Sant Salvador de Bianya, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
És una sortida de gran valor històric. Transcorre per camins recuperats per en Jordi Freixa amb l'ajuda de l'Esteve Clota. Gràcies per la feina feta! Recomano mirar la ruta i llegir la descripció que en Jordi en fa a: Descripció original

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Deixem el cotxe al pàrking de Sant Salvador de Bianya.

• El camí surt darrera dels contenidors de la brossa que hi ha al costat de la carretera. Passem pel costat dret d'uns prats, creuem una porta i seguim camí ample fins trobar un corriol a ma esquerra ben indicat amb fites i una banderola vermella.

• Agafem aquest corriol i el seguim fins arribar a una casa en runes: Canelles de Dalt. El camí està ben marcat, però hi ha trossos en moltes romegueres i algun arbre caigut que barra el pas. S'ha d'estar atent.

• De la part superior de la casa i al costat d'unes aulines centenàries surt un camí, aquest més net que ens porta al Coll de Migjorn.

• Un cop el Coll carenegem cap el nord. Passem per un mirador espectacular sobre la Vall del Bac. La vegetació, abundant i agradable, no ens dóna masses oportunitats més.

• Més endavant seguint les indicacions d'en Jordi Freixa, deixem el camí més fresat i n'agafem un altre que ens porta a Can Cortal. També en runes. De la part baixa de la casa en surt un camí que ens porta a Cap Sacosta .

• Cap Sacosta és un encreuament de camins. A més de la carretera de Sant Salvador Bianya a Sant Pau de Segúries i del camí d'on venim hi trobem: Camí que va a Sant Pau de Seguries pel Portell de Sant Salvador, carretera asfaltada que va al centre de la Vall del Bac i el camí que ens baixa a Sant Salvador de Bianya. Agafem aquest últim

• No agafem la desviació a Can Puig i seguim camí fresat fins arribar a Sant Salvador per la part superior d'uns planells, el camí acaba a l'àrea de picnic on hi ha un monument

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 56. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES

Polsa aquí per veure la presentació de les fotografies