Uploaded May 3, 2018

Recorded May 2018

2.0
4.1

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Caminada del grup Camins i Cims.

Arribem en cotxe fins l'ndicador de Sant Ponç d'Aulina , aparquem al costat de la ctra. que va ha la masia de La Ferreria.
Agafem el camí de Sant Pons, i pugem fins a l'Ermita.
Seguim el camí, (PR C-60), ratlles grogues i blanques, ens porta a unes pistes de desemboscar i altres ja fetes, anem seguint el PR.
Anem girant a l'esquerra, ara per camí, pels Serrats de Sant Ponç i La Ferreria, ja no hi ha les marques, ens hem de fiar del GPS.
Trobem camins i i caminets, que ens portaran al Pic de les Tres Fonts, i als Colls de Collabós i de l'Home Mort.
Hem de seguir el GPS, perqué hi ha llocs on el camí es diluiex.
Per pujar al Cim del Castelltallat, hem de fer el mateix, mirar el GPS per no desviar-nos i passar una mica per on podem, no hi ha camí establert.
Ara ja baixem del Cim, fem una forta baixada, atents al GPS, per no perdre la orientacó, s'ha d'anar en compte perqué hi ha molta fullaca, i hem de passar per on podem.
Arribem a la font del Torrent, seguim una pista a l'esquerra, pel costat d'una torre de llum, anem perdent altura, fins que la pista remunta, trobem un camí a l'esquerra ,(fites i marques del PR), que ens continua baixant, amb algún repetxó, avans d'arribar a un torrent, el creuem i seguim fins un portal de tanca metálica, cal traspassar-lo, hi ha la clau penjada a un filferro, (continuem amb les marques del PR), girem per la pista cap l'esquerra i passem pel mig de la masia de La Ferreria (hem de traspassar una altre porta metàlica), deixem la masia i ja som a les envistes del cotxe, ja hem arribat al Punt de Sortida.