Moving time  2 hours 36 minutes

Recorded September 2018

2.0
3.9

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Sortim de Sant Pau de Segúries, Sant Pau Vell, Hostal de Dalt, en que agafem una vella pista que convertida finalment en corriol, ens porta fins a Coll Pregon.

Agafem una pista, que posteriorment és converteix en corriol, que ens portarà fins a Capsacosta (Vía Romana)

La seguim uns 300 metres i la deixem per agafar un corriol a l'esquerra que deseguida es converteix en pista que posteriorment es torna a convertir en corriol fins a Puigsacreu.

Baixem des de Puigsacreu per una pista que deixem per anar fins un mirador. Deixem el mirador per un curt corriol que en porta a un encreuament de pistes, agafem la principal que seguim, tot baixant, uns 300 mestres.

En un revolt de la pista la deixem per un corriol a l'esquerra que pasant de les ruines de Can Mic ens porta fins al mas Cebrià.

Arrivem a una pista que ens porta a la carretera C-38 (Restaurant Reputxó), la seguim uns 300 metres per agafar una pista a la dreta.

Seguim aquesta pista fins al trencant de la Font de la Puda, pasem pel mig del torrent fins la Font de la Puda, anada i tornada.

Continuem per la mateixa pista que posteriorment deixem per agafar un corriol i una nova pista, fins novament la carretera C-38, la seguim uns metres i agafem el carrer Solana del Tell C.

Deixem aquest carrer per agafar una pista que ens portarà a la carretera C-153a, la seguirem uns metres fins a Sant Pau Vell i el cotxe.

Sortida ombrivola i variada, en que és imprescindible el GPS, pels molt trencants i poca senyalització.

Erem en Tomàs, en Joan, 2 Pep's i Jo.

Inici - Hostal de Dalt

Seguir dreta

Seguir corriol dreta

Trencant a l'esquerra - Coll Pregon

Trencant a la dreta

Trencant esquerra - Capsacosta (Vía Romana)

Tencant esquerra

Deixar prats

Seguir esquerra

Sortir prats

Travessar pista, seguir pel costat del camp

Can Cebrià, pista principal dreta

Trencar a la dreta - Carretera C-38 - Restaurant Reputxó

Trencant a la dreta - Deixar C-38

Pista esquerra

Seguir torrent amunt i tornar