Uploaded June 4, 2017

Recorded June 2017

1.6
3.1

near Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

RECORREGUT: Sant Hilari Sacalm-Carretera i pista al Sobirà de Santa Creu d'Horta. Aparcament de Can Calabrès. Trobem el camí senyalitzat. Baixem fins el Torrent de la Font del Gavatx que travessem i en pocs metres tindrem que triar: recta el camí és menys costerut i és el que hem fet nosaltres o a l'esquerra que és més dret. Continuem i trobem: Fontiques de Can Pla, Can Pla, Coll de Llevanyes, Font sa Guarda. Ara deixem la pista i ens enfilem fins un corriol fins a Sant Miquel de Solterra o de les Formigues. Esmorzem. Marxem i baixem uns 100 metres i no tornem per on hem pujat, ho fem per l'altre costat. Ara el camí no està senyalitzat i ens hem de guiar per els pilotets de pedres que hi ha al camí fins arribar al Borrell. Visitem aquesta casa, que
està en runes. Continuem baixant per un corriol que no està senyalitzat ni marcat, però que es passa bé, fins a recuperar la pista, que ja no la deixem. Passem per: Font i Salt de la Formiga, Font del Gavatx, Font del Vern i ja trobem el creuament del camí que hem fet el matí. A partir d'aquí, desfem el camí fins l'aparcament
TEMP CAMINANT: 3:10 hores
TEMPS DESCANS: 0:38 hores
TEMPS TOTAL: 3.48 hores (2,7 km/hora)
OBSERVACIONS: En cotxe si s'arriba per la C-25 agafar la sortida 209, GI-550 a Sant Hilari Sacalm, a l'entrada a Sant Hilari anar a la dreta 50 metres per la GI-551, C. Vilaret, Deixalleria de Sant Hilari Sacalm, C.de la Bòbila, Ctra.de Vilavèquia, poc abans d'arribar a la Font de Cal Sastre, agafar carretera a la dreta que va el Sobirà de
Santa Creu d'Horta, en uns 2,8 km s'arriba a l'aparcament de Can Calabrès(a 100 metres de la casa). Està senyalitzat i queda a l'esquerra
9:20 h. Aparcament al costat del Mas Can Calabrès
13:08 h. Arribada

• Photo of jlbalaguer

jlbalaguer Jan 5, 2019

La bajada por el sendero no señalizado es algo liosa, pero bien. Muy chula.

• Photo of Borgo57

Borgo57 Jan 5, 2019

Moltes gràcies per el teu comentari i valoració. Salut i cames!