Uploaded May 2, 2014

Recorded May 2014

2.2
4.4

near Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

[Català] Bonica ruta circular des de Sant Hilari Sacalm fins al Cim de Sant Miquel de Solterra (o Sant Miquel de les Formigues), passant per algunes fonts, bonics camins i algun salt d'aigua.

Gairebé tot el tram es passa per pistes de terra en bon estat per caminar, però hi ha algun tram amb algun corriol.

Si es vol, per estalviar-se 2km de pista (4 anar i tornar) es pot deixar el vehicle al waypoint "Parking2", on hi ha una petita esplanada per a uns 10 cotxes.

Des d'aquí es va seguint el GR (marques de pintura vermelles i blanques) fins al waypoint "03 Deixar GR", on s'agafa una altra pista de terra (on el camí fins al cim està indicat per cartells) fins que es deixa a "05 Corriol", on poc després s'arriba al cim de Sant Miquel de Solterra.

Després s'agafa un corriol que va baixant fins a el Borrell, on després ja hi torna a haver pista de terra. Seguin un tros més, s'arriba a la Font de la Formiga i al Salt de Sant Martí. Després es passa per un parell de fonts més fins que es torna a trobar el camí d'anada.

Ruta apta per a gossos.

Parking2 - De terra, uns 10 cotxes

• Photo of bricocervi

bricocervi Jul 21, 2014

indicacions amb cartells una mica justetes i si fas les rutes al revés cal estar atent. força ruta sota hombra, en general bonica excursió força assequible.

• Photo of perezfeixas

perezfeixas Mar 29, 2015

Una ruta molt maca i més curta deixant el cotxe al parking 2, tal como està descrit, amb un estalvi de 4 km.
    Perfecte per una matinal i seguint el track amb el GPS no hi ha hagut cap problema.

• Photo of David WRC 11

David WRC 11 Nov 6, 2015

Una ruta molt maca !!! L'he fet avui amb un sol espatarrant !!
    Després de dinar al cim, a l'hora de trobar el camí de baixada era una mica amagat i tot el descens seguint el gps cap problema amb la fletxa del garmin indicant la direcció. El descens cap a Borrell tot ple de fulles no és apte per a la mainada si en teniu....
    Molt divertida i maca la ruta en general.

• Photo of joanmolamolt

joanmolamolt Jun 20, 2016

Una ruta fantástica a la primavera, quan tot es verd . L'hem escurçada des el segon parking per l'amenaça de pluja.. Recomanable tal com esta planificada en sentit antihorari.
    Moltes gràcies

• Photo of smarmengol

smarmengol Aug 2, 2016

L'he seguida des del pàrquing 2 en sentit invers, passant per Can Borrell fins a Sant Miquel. Aquest tram és difícil de seguir arran de la fullaraca que cobreix el terra i de ser molt escarpat. La resta no té cap dificultat.
    La ruta està ben explicada i l'entorn de les Guilleries és esplèndid.

• Photo of xevicodi

xevicodi Oct 30, 2016

Una ruta maca i variada amb molt de bosc, bona ombra i 360º de bones vistes. Primer seguint GR, després rètols i de baixada fites, com diuen les ressenyes. Gràcies EliziR!