Moving time  one hour 38 minutes

Recorded August 2018

1.1
2.3

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Sant Martí Sarroca: l'Artiga i un xic mes. Aquesta sortida podria ser un complement de la ruta que vaig fer ahir, i que amb els companys senderistes de La Muga de Bellvei, podriem fer la propera tamporada de rutas, dons es pasa per tot un seguit de camins i caminets prou interesans per fer caminant, te una mica de tot, cami ambple , corriol, pujades, baixades, ponts per pasar la riera, i com no una mica de carretera perque hi hagui de tot, la pujada a l'Artig es exigent, pro que es fa be, despres cap els diposits d'aigua, dels bombers primer, i seguidement cap el del poble, per baixar per la part del turró, fins arribar altre cop a l'Artiga pro ara ja baixant, un cop abaix anar cap a la Font de la Salut, cami de sota el castell, fins arribar a Sant Marti, caminant per alguns dels carrers mes interesants del poble, per anar a tencar la ruta.
Una mes al Calaix.
Patrimoni Historic de Sant Marti Sarroca.