Uploaded June 4, 2018

Recorded June 2018

2.1
4.1

near Montseny, Catalunya (España)

Sortim del poble de Montseny per anar a travessar la carretera de Collformic i agafar l’antic camí ral que portava fins els veïnats de Montseny d’Amunt i de la Casanya. Anem seguint els senyals del GR sempre en direcció cap a Collformic, arribarem al Tordera i seguim amunt fins el pont de la Llavina. Aquí deixem la vall que va cap a Collformic per començar a seguir el torrent de Sant Marçal. Sempre seguint els indicadors verds de la ruta del Tourdera, passem pel pont de Baiès i arribarem a la Font de les Naiades. Tornem uns metres enrere per agafar a l’esquerra un camí on hi ha un senyal que indica Montseny. Seguint per aquest camí passem pels Esqueis del Bovilar i seguirem per unes pistes que ens porten a Can Cervera. Des d’aquí continuem fins arribar un altre cop al poble de Montseny. Tot just a l’entrada del poble ens desviem uns centenars de metres per anar a veure l’estela megalítica de la Sitja del Llop.
Carretera Palautordera a Collformic

• amunozarbones Dec 1, 2018

Las 8:30 no hay donde desayunar antes de empezar la ruta, hay que regresar al pueblo de abajo

• tolique Dec 9, 2018

Entorno precioso en temporada ideal

• joan laparra Feb 2, 2019

Ruta molt maca!!

• Photo of Miquel_1224

Miquel_1224 Feb 17, 2019

Hem seguit aquesta ruta sense cap problema fins als esqueis de Bovilar. Allà, malgrat que estàvem perfectament sobre la ruta marcada, al arribar als esqueis vam perdre el curriol que anàvem seguint. No vam trobar res semblant a un curriol o petita pista marcada.
    No vam tenir més remei que girar cua i tornar a Montseny per un altre lloc.
    La veritat és que es molt estrany i la primera vegada que ens hi trobem.