Moving time  3 hours 5 minutes

Recorded May 2018

2.2
4.4

near Sant Joan de Labritja, Baleares (España)

Hi ha un troç que millor anar amb algú que conegui sa ruta perquè no se molt be si es GPS seguim sa ruta seria bo de fer.
De totes maneres, espectacular tram, aon m'han comentat que és camí l'ha obert l'amo des terreny per fer ses seues passejades i sortida a través de una maraña d'herbes, canyes i zarzes.
Pujada a n'és Puig des Maçons de bon principi per gaudir de ses panoràmiques i aon he explicat lo des cavall armat (font EEIF)
Continuà per sa venda des murtar i passant per sa casa pagesa per reformar seguir fins trobar sa carretera i arribar a n'és Pou que fa de retorn de sa ruta 69 (anomenada així per que un serpenteixa per es carrerany)
Ves set un poc més llarga si haguéssim vist un cruce que fa dos anys varem passar, també per en mig des bosc.
Sortida de nou a n'és Pou i per es camí de s'aumangana tornar a sa carretera i baixar a n'és parking de Sant Joan.
Companys : Amelia, Susana, Maria, María José Miguel Angel, Javier, Félix I Macario.

Information

San Joan de Labritja

San Juan

Puig des Maçons

382 metres, En el 1804 se va instalar un observatori per coincidir amb es meridiano de París. Més endavant es va traslladar a n'és Camp Vell. Font: EEIF També molt interessant d'explicació des cavall armat a sa mateixa web

Casa pagesa (per reformar)