2.2
4.4

near Sant Feliu de Pallerols, Catalunya (España)

Sortida Carretera de Sant Feliu de Pallarols a les Planes d'Hostoles, arribada Can Xel, carretera d'Olot a Santa Pau.
Aquesta Marxa és va fer el dia 1-11-09 pel Centre Excursionista d'Olot sent el vocal Lluís Planagumà.
Recorregut per camins ben fressats i ben estassats. Ens dirigirem des de la carretera al Castell d'Hostoles, continuarem pel Collet de Font Plana, el de les Comes, el de Masdéu per arribar a l'Ermita de Sant Salvador (Castell de Puig-alder). Baixarem fins a trobar una pista per la que passa el GR 83, continuarem tot passant per l'Estanyol d'Avall fins a arribar a una cruïlla de pistes coneguda com els Segalars, deixarem el GR i anirem per la pista que marxa en direcció nord-oest , la deixarem i continuarem fins el Collet del Treiter i d'aquí a la casa del Port (havia set una casa fortificada), continuant la pista arribarem a la carretera de Sant Iscle de Colltor, la deixarem per agafar el camí del cementiri. Continuarem per la pista fins la casa del Puigvert (havia set una casa del noble "Hieronim Puigvert Ardiaca de Emporda", així està escrit a l'escut heràldic de la façana de la casa), continuarem per una vella pista que ens portarà al Coll de Simon i al de les Llaceres. Baixarem per el camí de les Llaceres fins a Can Betra, en aquest punt agafarem la pista que ens porta a la carretera de la Fageda, la seguirem en direcció nord fins a trobar la casa de cal Sastre que agafarem la pista que ens portarà a Can Xel direcció nord-est.