Uploaded January 29, 2016

Recorded January 2016

1.9
3.9

near Sant Feliu de Llobregat, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Matinal molt agradable. Per la part oest de Collserola

NOTES SOBRE LA SORTIDA

Els accessos d'aquesta sortida estan pensats per fer-los en mitjà públic. Anem amb Trambaix fins a San Feliu de Llobregat i tornem amb tren de Rodalies des de Molins de Rei (Zona 2)
Els principals atractius són: l'Ermita de la Salut de Sant Feliu, L'Ermita de la Santa Creu d'Olorda, vistes des del Puig d'Olorda, la Cantera dels Ocells i Collciuró.
L'inconvenient és que abans d'arribar a l'Ermita de la Salut es passa per una zona industrial que no té cap atractiu.
Amb el Trambaix baixem a l'última parada de la línia que va a Sant Feliu, agafem la Rambla i tot passant pel costat del palau d'esports anem seguint més o menys recta fins arribar a la riera de la Salut. Seguir el track. És fàcil
Des de La Santa Creu d'Olorda fins a Collciuró, seguim el GR 92.

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT
L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 54. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta