Uploaded March 14, 2018

Recorded March 2018

1.8
3.6

near Sant Esteve d'en Bas, Catalunya (España)

(13-03-2018) Sant Esteve d'en Bas-Collada de Coll de Bas-Serra de Marboleny-Torre de Murrià-Les Tres Creus

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim de la part baixa de Sant Esteve d'en Bas, just per on passa la Via Verda del Carrilet i que seguim direcció a Girona. Passem per la Font de Sant Esteve, una mica més endavant sortim de la Via Verda i anem fins a la Font del Gat, tornem pel mateix camí i continuem per la Via Verda fins al Coll de Bas, on la deixem i continuem pel camí de l'esquerra de la xarxa d'Itinerànnia que hi ha al costat d'una antena.

Anem pujant per la carena per camí molt fresat i amb les marques grogues d'Itinerànnia, arribem al rètol de la Serra de Marboleny que seguim cap a l'esquerra (Àrea de Xenacs) passem per la Bassa de Detres i arribem al rètol del Serrat de les Aulines que seguim cap a l'esquerra i avall (Torre de Murrià) Baixem per la carena també per camí fresat amb alguna marca groga de tant en tant i alguna fita i arribem a la Torre de Murrià on deixem les marques grogues.

Continuem baixant per camí fresat i alguna fita, passem pel Pou i l'Abeurador i la casa de Mas Roig. Arribem a les Tres Creus on seguim el camí que baixa cap a l'esquerra i que ens porta a la masia de la Coma, des d'on seguim el camí que passa per la dreta de l'era, és un camí estret amb reixa metàl•lica a banda i banda, que surt al carrer de la Verge de Montserrat, a la part alta de Sant Esteve d'en Bas. Baixem fins al centre del poble, passem per davant de l'església i l'ajuntament i baixem fins al cotxe per uns carrers molt estrets no aptes per a vehicles.

Érem en Joan, en Tomàs i dos Peps

FINAL

• Photo of Manel_49

Manel_49 Mar 17, 2018

Excel·lent descripció. Sortida molt recomenable. Salut i Cames!