Uploaded February 21, 2017

Recorded February 2017

1.3
2.5

near Sant Elm, Baleares (España)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Mallorca) Ruta el 21/02/2017; 8 km; +330 -330; 3,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Sant Elm, Illa Sa Dragonera, coll Roig, Puig des Far Vell. Participants: Jaume, Miquel A i Miquel G. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: L’any 1977 un grup de joves van ocupar Sa Dragonera per evitar que fos destruït el paratge natural. A vegades, en un estat democràtic, la societat ha de reaccionar per exigir canvis, sovint, legislatius.

El punt d’inici de l’excursió d’avui ha estat a Sant Elm. Des del port es veu l’illa de Sa Dragonera, el nostre objectiu. Un cartell informació ens dóna informació de l’illa.

A l’hora exacta arriba la barca (que humorísticament en diuen el “ferry”) que ve del port d’Andratx i que estarà tot el dia fent viatges entre Sant Telm i Sa Dragonera. El preu de l’anada i la tornada és de 13€.

Ens dirigim a l’illa en aquest dia de mar en calma i un cel blau intens.
El Regne de Mallorca va perdre les seves institucions i constitucions a principis del segle XVIII, de la mateixa manera que el Principat de... ...

Go to the web

Zona desconocida

• Photo of Botas8500

Botas8500 Feb 25, 2017

Realment una magnífica excursió. Un mirador perfecte!