Uploaded August 31, 2016

Recorded August 2016

1.4
2.8

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Avui hem fet la Ruta "Collserola: Serrat d'en Bell" de Jordi1925 amb la variant del Pantà de Can Borrell.
El cotxe l'hem deixat en el carrer rambla de Can Bell de Sant Cugat del Vallés, on hem arribat per la Carretera que va de Barcelona a Sant Cugat (per la Rabassada), BP-1417 km 10,5
La Ruta transcorre quasi tota per corriols que passen per alguns punts d'interès com la Font de Sant Vicenç del Bosc, les ruïnes de l'ermita de Sant Vicenç, el encreuament de la riera amb unes escales i passamà amb cadenes de ferro, la Font de l'Ermetà, la Masia de Can Borrell i el Pantà de Can Borrell (actualment quasi sec) on hem aprofitat per esmorzar.
Continuem la ruta passant per les ruïnes de Can Gordí, la Font de Can Gordí (que es troba a sota en la riera) i el Pont de Can Gordí.
Pujem la Serra d'en Bell i caminem per la carena des d'on es pot veure la Muntanya de Montserrat i la de Sant Llorenç del Munt, per després baixar i passar per la Masia de Can Bell abans d'acabar la Ruta.
Les tres Fonts que hem visitat estaven seques, no rajava ni gota.
La Ruta és agradable de fer inclòs a l'estiu, ja que majorment es fa per bosc

Font de Sant Vicenç del Bosc

• Photo of judest15

judest15 Oct 27, 2019

Hola John999
    Siento que no te haya sido una ruta agradable por la dificultad.
    La dificultad depende de la persona, la indicacion del desnivel y dificultad es orientativo, en tu caso si LLafranc - Tamariu indicas Moderado, esta te debe haber resultado dificil
    Un saludo

• Photo of Davidmister

Davidmister Dec 7, 2019

Una ruta molt chula i agradable, amb pujades i baixades que la fan més interessant... moltes vegades es pensa que Collserola és plana i no és així. Moltes gràcies per pujar-la.

• Photo of judest15

judest15 Dec 7, 2019

Hola Davidmister,
    M'alegro que t'agrades la Ruta, el Parc de Collserola es molt ampli i dona molt de si,camilns amples, corriol, fonts .... no solament es el Passeig de les Aigües
    Moltes Gràcies pel comentari i la valoració