Moving time  2 hours 25 minutes

Recorded January 2019

1.6
3.2

near Sant Boi de Lluçanès, Catalunya (España)

Comencem la ruta a Sant Boi de Lluçanès, al costat de la magnífica masia del Vilar.
A pocs metres hi ha el Roure de la Senyora, exemplar protegit d'uns 500 anys i un dels més grans de Catalunya.
Seguim amunt fins trobar l'Oratori del Àngel de la Guarda, des d'on ja veiem el Santuari dels Munts.
Els últims 100 metres són de carretera asfaltada fins a la Mare de Déu dels Munts. Al darrera del Santuari hi ha el cim pròpiament dit, amb un vèrtex geodèsic. El cim, de 1057m. pertany al llistat dels 100 cims de la FEEC.
Gaudim de vistes del Pedraforca i el Cadí, el Puigmal, el Taga, Serra de Milany, Puigsacalm, Cabrera, Ayats, el Montseny...
Baixem seguint el GR3 que surt del costat mateix del vèrtex.
Més endevant passem pel costat del mas Montorroell, a on hi havía el castell de Montorro.
Finalment veiem l'ermita de Sant Roc i poc després arribem al Vilar, a on hem iniciat la ruta circular.

• ramgasal May 5, 2019

L'he feta en sentit contrari i em sembla que l'he encertat.

• Photo of FERRARI100

FERRARI100 May 19, 2019

Hola ramgasal,
    És una bonica ruta sigui quin sigui el sentit.
    Gràcies per la teva valoració.