Uploaded March 30, 2015

Recorded March 2015

1.6
3.1

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Ruta que es en el seu conjunt un regal a la vista, amb els salts d'aigua i els gorgs, la mina dels bandolers, les Marrades, les fonts, etc. Hem fet la ruta el meu amic Josep i Jo. Hem tingut alguna dificultat ja que els camins estaven molls i hem hagut de creuar varies vegades el riu amb la quantitat d'aigua que portava i per tant hi havia un perill de relliscades. Pero amb paciència hem aconseguit completar la ruta sense arribar al Mirador dels Boixos, perque se'ns feia tard. El deixem per una propera vegada que espero sigui aviat amb el grup de Caminants del Bages.
  • Photo of Font de les Fogoses
Cova dels Bandolers

• Photo of Manel_49

Manel_49 Apr 16, 2015

Molt bona sortida. Jo de la Mina dels Bandolers vaig anar cap El Grau, Pujar a la Tosa de Pujolriu i baixar els Hostalets per la Portallera. Molt recomanable.

• Photo of VteRoig

VteRoig Jul 23, 2016

que pasada de sitio parece el paraíso.
    en cuanto pueda me haré esta ruta y gracias por compartir https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/salts-i-gorgs-del-torrent-de-puig-mina-dels-bandolers-grau-dolot-9209707#wp-9209711/photo-5461507