Uploaded August 22, 2017

1.1
2.2

near Gualba de Dalt, Catalunya (España)

Caminada per una zona no tant coneguda del Montseny. L’hem començada, a uns tres quilòmetres del centre de Gualba, a la pista que va de Gualba a Riells del Montseny, on en una corba, hi ha un corriol que baixa cap al mirador i on el camí és prou ample per aparcar-hi el cotxe.
Hem anat seguint la pista amunt fins arribar a la finca Can Prat. Allà hem passat pel davant de la casa, seguint el camí fins el Suro Gros i més endavant fins el Salt de la Resclosa.
Des-de aquest salt hem començat a pujar per un corriol, sense trobar la bifurcació que ens hagués portat a la Creu de Ferro, que hi farem, una altre vegada serà!.
Passem per davant de les restes d'una casa que en diuen el Polvorí i tot seguit arribem a una altre pista, amb pals elèctrics. El seguim cap a la dreta i ens porta a la Central nº 2 i el seu pantà.
Desfem el camí enrere i anem seguint una canonada de ferro que hi ha al terra del camí. Val a dir que no hi ha cap indicació ni cap marca, ni fites no trobem.
Intuïtivament i seguint la canonada arribem a un indret en que la canonada comença una baixada molt vertical. Suposem que hem arribat al Coll de Sesfigueres. Ni un trist indicador amb el nom, res. Al costat del camí hi ha una petita fita de pedra deixada per algun altre excursionista al costat d'un corriolet que baixa amb força pendent. El seguim.
Ens creuem amb la canonada un parell de vegades i un cop a baix arribem a la Central nº 3. Ara ja sabem a on som.
A poca distància hi ha el Salt de Gualba, força espectacular encara que amb poca aigua.
D'allà al mirador del salt, seguim uns metres pista avall fins arribar a un corriol que puja amunt pel mig del bosc (ni un indicador) que ens duu al cotxe.
Molt penosa la manca de senyalització.