Moving time  5 hours 13 minutes

Recorded October 2019

2.2
4.5

near Vilaplana, Catalunya (España)

Sortida de Vilaplana pel costat del pont de l'Olla. Traspassen la carretera per agafar el camí del mas de l'Anguera per deixar-ho quan arribem al sender que ens portarà fins la font del Llop.
A l'esquerra de la font surt un altre sender que puja fins la font fel Roure (hi ha un petit tram fàcil amb roca escalonada). Continuarem la pujada passant per la font del Roure fins arribar a les antenes. Després de passar pel costat de les edificacions començarem la baixa del grau amb forta inclinació (hi un bocinet amb corda, no necessària, però ens ajuda) cal baixar amb cura. Passarem pel diferents senders i un tram de pista amb diferentes oscil·lacions del terreny fins arribar al pla de les Tasques. Allí agafarem el sender que ens puja fins al refugi per arribar després a la Mussara.
Pujarem al mirador de la Mussara per veure el Camp i començar el descens pel camí de les Campanilles.
Arribarem a Vilaplana amb la font de les Creus per poder-nos refrescar.
Ruta molt variada i excel·lent de fer.