July 9, 2021

July 2021

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

Sant Joan de les Abadesses - Vidabona - Saltor- Turó de Corones - Sant Grau - Campdevànol

Es tracta de la travessa de Sant Joan de les Abadesses fins Campdevànol tot seguint el GR3; però amb dues variants que, si bé allarguen una mica una excursió ja llargueta, tenen força interès: la pujada al Turó de Corones, amb unes vistes fantàstiques; i la de l'ermita de Sant Grau, un bon mirador de Campdevànol.

Val a dir que, potser per efectes de la pandèmia, a estones el camí està força tapat per la vegetació (juliol de 2021) i disposar de track és una bona ajuda. També cal dir que el tram entre la via Verda i la masia de la Serra del Cadell resulta força antipàtic (camí esborrat, senyals tapats, filats, avisos de propietat privada amb gossos perillosos...). Potser sigui preferible passar pel mas de la Tolosa i anar a cercar la pista per damunt del Cadell.

Desviació cap al Turó de Corones

Turó de Corones

Desviació a S. Grau (seguiu els senyals grocs)