Uploaded June 15, 2015

Recorded May 2015

1.6
3.2

near La Roca del Vallès, Catalunya (España)

La ruta s´inicia a la urbanització El Bosc de Ruscalleda, al final del Carrer del Lliri, allà trobarem un pal indicant Ruta prehistòrica I Can Gol – Céllecs pel sender local SL-C 136 i el PR C-36. Seguirem les indicacions d´aquesta ruta fins a l´Ermita de Sant Bartomeu de Cabanyes. Passem per punts d’interès com el Dolmen de Can Gol II, Roca foradada de Can Gol, Pedra de les Orenetes, Pedra de les Creus, Plat del Rei o del Molí, Domen de Céllecs o de Cabana del Moro. La tornada es pot fer pel mateix camí o seguint el track que passa per la Font de Sant Bartomeu, La Bassa i el Bosc Màgic de Ca l´Argent (Pedra de l´Indi Maia i Maori, i de l´Elefant).

La ruta se inicia en la urbanización El Bosc de Ruscalleda, al final de la Calle del Lliri, allí encontraremos un poste indicando Ruta prehistòrica I Can Gol - Céllecs por el sendero local SL-C 136 y el PR C-36. Seguiremos las indicaciones de esta ruta hasta la Ermita de Sant Bartomeu de Cabanyes. Pasamos por lugares de interés como el Dolmen de Can Gol II, Roca foradada de Can Gol, Pedra de les Orenetes, Pedra de les Creus, Plat del Rei o del Molí, Domen de Céllecs o de Cabana del Moro. La vuelta se puede hacer por el mismo camino o siguiendo el track que pasa por la Font de Sant Bartomeu, La Bassa i el Bosc Màgic de Ca l´Argent (Piedra del Indio Maya y Maori, y de el Elefante).

• DCars Dec 19, 2016

Ruta muy interesante y sin dificultad aunque hay que prestar atención si ha llovido.

• Photo of roanxa

roanxa Mar 3, 2017

Avuí hem seguit aquesta ruta el meu germà i jo. Hem disfrutat molt. Gràcies i enhorabona per la ruta publicada.

• Photo of nico_bertrand

nico_bertrand Apr 6, 2019

Muy chula y amena. Terreno algo accidentado, no apto para urbanitas