Uploaded March 23, 2014

Recorded March 2014

2.0
3.9

near Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Sortideta divendres després de sortir de torn de nit desprès d´una setmana prou mogudeta per temes de feina peró o deixém còrrer ja que vàrem descarregar força adrenalina, sortim per el camí de Les Valls, travessant el riu i comencem a pujar per písta forestal passant per els dipósits nous i a uns 20 metres girém a la dreta per el primer corriol passant per la vora del turó de Les Bruixes fins a arrivar a la pista forestal de La Gúardia, travessem la pista i torném a agafar el seguent corriol, passem per devant del diposit d´aigua de Les Conilleres, bordejém tota la falda de la montanya de Samuntà, enganxant tot de corriols, passem per Can Mayol, seguím per corriolets fins a arrivar a un creuament de pistes pujant per el costat dret, passem per la bassa de bombers L´artiga i retorn al punt d´inici.

Diposits nous d´aigua Sant Martí

Gir dreta

Gir esquerra

Ruins

Masía Samuntà i girém a la dreta

Gran masia del municipi de Sant Martí Sarroca (Alt Penedès), situada prop de Romaní, al vessant oriental del serrat de Samuntà .

Gir dreta

Gir esquerra

Ruins

Masia Cal Maiol.

Masí­a en runes només queden les 4 parets, situada entre els cims de Samuntà i L´argilaga baixant per un corriolet.

Font de la Salut

Font amb aixeta. La riera de Pontons forma al seu pas per Sant Martí un magnífic congost, amb nombroses balmes i parets verticals. En alguns trams, el congost arriba a tenir alçades superiors als cinquanta metres. En aquest indret, es troben la balma de Can Vallès, la Font de la Salut, la Cova Rodona, la cova Foradada i la cova del Castell entre d'altres.
Cave

Cova

D´aquesta cova extreuen les pedres per restaurar el Castell

Camí equipat

Senderons i grimpades per les roques i pedres, super txulo, i em aprofitat per netejar-lo, Ull!!! si aném amb nens cal tenir cura.