Uploaded March 5, 2013

Recorded March 2013

1.6
3.2

near Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Des de Mataró ens vàrem desplaçar fins a Sant Andreu de Llavaneres, concretament al centre Eqüestre Llavaneres on vàrem deixar el cotxe.La ruta comença agafant el camí que puja pel mig de la riera i el seguirem direcció Nord fins a trobar la pista forestal, que seguirem direcció Nord- Est passant per sobre a can Montalt, seguint arribarem on el camí fa revolt , trencarem direcció Nord-Oest per un corriol que puja cap al Montalt de 598 m d'altura, on entrarem al parc Montnegre i Corredor, deixarem el Montalt i ens adreçarem tot baixant a pedra Ferradura on conflueixen quatre camins , reprendrem la marxa direcció Nord-Est passant pel turó del mig i més tard pel turó petit, tot fent camí passarem pel costat de la casa el Corral on girarem direcció Sud fins l'urbanització Mas Gabana, continuarem cap a l'oest passant per sota can Montalt direcció roca del pastor arribant al centre Eqüestre i acabant la ruta dels tres Turons.

Centre Eqüestre Llavaneres

02-MAR-13 11:52:54

• Photo of josef set

josef set Jun 10, 2013

Quan els descarregues ja van a una carpeta, la de Downloads

• Photo of rafru

rafru Mar 9, 2014

gracias Josef, muy bonita con unas vistas preciosas del maresme, algún tramo costo trabajo, pues no se veía camino, la hicimos desde Sant Andreu

• Photo of josef set

josef set Mar 11, 2014

Me alegra que os gustara , la verdad es que se ven unas buenas vistas y el lugar es bonito

• Photo of daphnia sp

daphnia sp Sep 27, 2014

Ruta bonita pero yo no diría que fácil, sobretodo en algunos tramos de bajada.