Uploaded December 11, 2012

Recorded November 2012

7.9

near Begues, Catalunya (España)

Surto de Begues, amb el cel ben ennuvolat... i sense impermeable. Evidentment, es posa a ploure quan encara sóc al poble. M’espero una mica sota el pont d’una carretera, però hi passa un vent fred i, com que no sembla que hagi de ploure massa estona, surto a caminar. Ràpidament la pista s’enfila per una pujada impossible, plena de pedres i arribo al Vigia S. Del Vigia comença la baixada de la Desfeta, per un corriol força tècnic. Allà em fa mal el quàdriceps de la cama dreta. Porto 5 km escassos, fa molt mal. Segueixo baixant, intentant no carregar-lo massa. El corriol és molt maco, té trams encanonats, com un Colorado petit i es veuen algunes coves.

Hi ha moments que em fa mal el peu dret però es pot resistir. Pujo i baixo, molts cops per llocs difícils.

La pujada a Sant Ramon és després de passar per Sant Climent, penso que massa i tot, potser no calia tant de poble. Després pujo entre cirerers que floreixen amb l'estiuet de Sant Martí.

Baixo a Torrelles i pujo cap a l'ermita de Sant Antoni, amb una pujada que podríem qualificar com a brutal. La baixada tampoc està malament.

Em fa molt mal el peu dret, a la part de dalt, com dissabte passat, crec que és per aquella enganxada amb una branca.

L'ermita de Santa Maria de Cervelló em sorprèn, és molt maca. El corriol que ve després és preciós; la pujada posterior al Puig Vicenç és duríssima també. No sé si m’equivoco, crec que no ja que vaig seguint les marques vermelles –de molta ajuda sempre- però estic molt desviat del track que vaig seguint.

El peu dret m’havia deixat de fer mal, ara torna a deixar-se sentir, però poc. L’esquerre també molesta una mica.

A partir de Puig Vicenç, un puja baixa amb trams de pista amb moltíssima pedra i algun corriol molt maco que no puc assaborir ja que estic força cansat i faig tard. A la baixada forta em fa una mica de mal el quàdriceps esquerre, més que el dret. Intento no carregar-lo massa als esglaons.

Penso que el poble que es veu és Begues, però m'ho vull treure del cap, no vull patir una desil·lusió si n'és un altre. Finalment sí que ho és, ja s'ha acabat. He trigat gairebé 10 h. El primer de la marxa va trigar 5 horetes.....

Més informació a http://10ermites.com/ o a Bttbadalona.com

11-nov-12 11:44:21

• Photo of Miquel Garriga

Miquel Garriga Dec 15, 2012

Hoal, Pere. He entrat a les teves rutes, després de llegir el comentari que has fet sobre els TR, i t'agraeixo que les comentis perquè això va molt bé. A mi també m'agrada comentar-les i ampliar la informació (és que n'hi poso molta, potser massa) al meu blog. Vinga, ànim i a caminar.

• Photo of Pere006

Pere006 Dec 17, 2012

Gràcies Miquel.... ara em farà cosa valorar-ne alguna de les teves, no es pensin que ho fem per fer trampa.
    Les teves fa dies que les segueixo, tinc la pàgina oberta a l'ordinador de casa per resseguir-les sense pressa. Et felicito tant per les explicacions com pel bloc, molt bo i que afegiré a la llista dels blocs que segueixo.
    Sobre les explicacions de les rutes, penso que costa trobar el to, és difícil l'equilibri entre passar-se o no donar prou informació. I això és molt relatiu, ja que els que seguim el wiki som força heterogenis i no sempre tenim els mateixos criteris: hi ha a qui llegir quatre ratlles ja el cansa. Com hauràs pogut veure, jo tinc dies i a vegades n'hi poso molta, altres no escric tant... Intento fer-ho com més bé millor, tot i que no sempre me'n surto.

• cesargonzarc Jan 28, 2013

Buenas, pere es posible hacerla en btt o hay tramos d grimpar

gracies

• Photo of Pere006

Pere006 Jan 28, 2013

Hola César.
    Hi ha trams on no podràs passar amb la BTT. Alguns són llargs i molt costeruts (pujada al Puig Vicenç, ermita de Sant Antoni) i et seria molt penós passar amb la Btt a coll. Hauries de buscar un camí alternatiu, jo desconec la zona i no et puc ajudar. La baixada del Puig VIcenç a Begues es pot fer en BTT( l'he fet més d'un cop, aquí tens el primer) però per on passa el track et seria força incòmode ja que hi ha un tram molt ple de pedres i amb algun puja-baixa important. A més d'aquests tres trams n'aniries trobant més que et farien desmuntar força sovint.
    A mi no m'importa caminar una mica (o força, si vols, mira't això) quan vaig en BTT, però penso que en aquest cas no et compensaria, passaries més estona caminant que ciclant.
    Anima't i fes-la caminant, jo només fa un any que ho he començat a fer i et vaig a dir que m'agrada més caminar que la BTT, i això que en BTT he fet sortides prou llargues , les pots veure als meus dos altres usuaris al wiki, pbrufau i Pere Jaume

• cesargonzarc Jan 28, 2013

Gracies, buscare algun track semblant