Moving time  3 hours 45 minutes

Recorded December 2017

3.1
6.2

near Viladrau, Catalunya (España)

Senzilla ruta seguint el recorregut de la tradicional marxa Viladrau de Font en font que cada any organitza la Associació Excursionista de la localitat. Amb sortida i arribada a Viladrau, al nord del Montseny, a la comarca d'Osona i al límit amb les comarques de La Selva i el Vallès Oriental, el trajecte ens permetrà visitar ni més ni menys que unes 16 fonts al llarg d'una mica menys de 20 kilòmetres. El Montseny, com sempre, no deixa de sorprendre amb els seus paisatges ja sigui a la primavera o l'estiu, o a l'hiven o la tardor com en aquesta ocasió. En general, la ruta es segueix bé, les principals fonts, com la del Cristall, Rupitosa, dels Llops o dels Pastors, estan ben senyalitzades, i solament en algunes, com ara la del Mirall del Pujol o la de l'Avet Blau, cal estar a l'aguait per no passar-les de llarg, ja sigui pel seu estat de conservació o per estar cobertes per la fullaraca com ens van trobar en alguna ocasió.

Font d'en Miquel

font de Jep Sabaté

Desviament cap a la Font dels Enamorats

Font dels Enamorats

Cap a la Font de l'oreneta

Cap a la font de l'Oreneta