• Photo of Jaciment Ibèric de Sant Miquel

Recorded December 2015

1.5
2.9

near Vinebre, Catalunya (España)

Ruta molt pintoresca que ens permet disfrutar del Jaciment Ibèric de Sant Miquel, l'Ermita de Sant Miquel i l'Ermita de Sant Antoni de la Torre de l'Espanyol. La ruta és prou assequible, té una pujada pronunciada poc abans d'arribar al pla del Jaciment Ibèric, ens desplacem fins al jaciment on podem contemplar-lo, ha estat museïtzat recentment. Baix podem veure l'Ermita de Sant Miquel, s'hi pot arribar mitjançant un sender.

Seguim la ruta, agafare un sender que ens permet pujar fins al camí que porta a Sant Antoni, és l'única zona dificultosa al llarg de tota la ruta. Seguim fins Sant Antoni, hi ha una zona habilitada per tal de fer picnics. Ens trobem al punt més alt de la ruta.

Seguim fins la Torre de l'Espanyol, el poble només el vorejem, fins trobar el camí que comunica amb Vinebre, l'anomenat camí dels Diumenges. Anem baixant pel camí asfaltat fins que arribem al punt inicial.