• Photo of Ruta da Pena do Pico

Recorded January 2015

2.0
4.0

near Becerreá, Galicia (España)

Tomando a saída na Feira Vella, iniciamos o ascenso que nos levará por unha pista forestal através dun piñeiral. Aproximadamente no quilómetro 1.5, e situado na ladeira da montaña, atopamos un merendeiro con numeroso mobiliario. A uns metros do merendeiro e seguindo o camiño, os piñeiros desaparecen para proporcionarnos unha incrible panorámica do núcleo de Becerreá e das montañas dos Ancares.
Continuamos subindo con decisión, e a partires do quilómetro 2.5, a pendente suaviza para irnos achegando á fonte de Ribón. Neste punto podemos hidratarnos e descansar un pouco antes de continuar co camiño. Posteriormente, se ascendemos un pouco máis, veremos como desaparecen as árbores de novo para divisar outra panorámica da zona noroeste do concello. A partires de ahí, imos camiñando e saímos a estrada que vai dende O Cereixal ata a escola de capacitación agraria de alta montaña, para logo continuar uns metros e desviarnos á dereita por unha pista forestal que nos levará pola cara oeste da montaña.
Saímos de novo a estrada e comezamos o último treito de ascenso ata chegar ó alto da "Pena do Pico", onde está situada unha torre de vixilancia contra incendios, e onde en días despexados pódese ver ata a cidade de Lugo. Antes de iniciar o descenso cara á Becerreá, podemos tomar folgos no merendeiro da pena do pico. A volta facémola pola ladeira sur da montaña, atravesando o núcleo de Lamas. Ide con precaución na baixada, pois nalgúns tramos hai pedras soltas.

• Photo of AleIzq

AleIzq Mar 31, 2015

Quería saber como fixeches a ruta, se está sinalizada ou con GPS. Gracias.

• Photo of Luis antuña

Luis antuña Apr 26, 2015

Hola Alelzq, recientemente he hecho la Ruta del Agua, que rediseñé para que fuera circular, y fui a parar al enlace de las Rutas del Mosteiro y del Pico, por lo que te puedo asegurar que ha día de hoy están perfectamente señalizadas ya que se trata de recorridos que fueron acondicionadados no más allá de hace dos o tres meses. En cualquier caso, en algunos tramos pudieran aparecer algunas dudas por lo que te recomiendo que no te olvides de llevar el mapa de la ruta. Un saludo.

• Photo of sentempo

sentempo Jun 28, 2015

Buena ruta. Para un día de mucho calor como ayer, con más de 30º se agradece que buena parte del camino sea sombría (al menos por la tarde). Es de agradecer la fuente en subida, y merece la pena rellenar en ese punto. Más o menos fácil, pero sí que la bajada es pronunciada y deslizante (piedras) según se inicia.
    4 horas, parando para hacer 5 minutos de descanso y comer fruta, además de parar a hacer fotos.
    La vista en un día claro permite ver poblaciones altas a bastantes kilómetros.
    No son necesarios bastones ni pantalón largo, pues apenas hay alguna zona con hierba alta (algún tramo sólo por el medio de roderas).
    Lo malo? Las moscas. Especialmente en días de calor, muy numerosas en todo el recorrido.