Technical difficulty   Moderate

Uploaded April 2, 2017

1.6
3.1

near El Brull, Catalunya (España)

Vam començar la nostra ruta a Collformic al costat d'un restaurant/bar. Aquest lloc és un port de muntanya situat al Brull al nord-oest del Montseny. Al sortir vam agafar el GR-5.que generalment en tota la sortida el vam seguir clarament. Hi havia vegades que el camí no es veia gens ni mica però tot i així vam ser capaços de seguir-ho bé. Vam passar pel coll de les Tres Creus, Sant Miquel dels Barretons i el Turó de Sant Segimon. Abans vam passar per el pla del Ginebre i la font dels Matagalls. El nostre objectiu era arribar fins al cim del Matagalls i ho vam aconseguir!

PUNTS D'INTERÉS:
- Sant Miquel dels Barretons:Es va construir al 1550 per un ermità de Sant Segimon anomenat Miquel. Li van posar aquest noms perquè hi guardaven barrets de palla dins de la capella i que, segons que era fama, guarien el mal de cap. Es manté sencera, però sense culte des del 1936.
- Font del Matagalls: Està situada en el naixement del Torrent de la Font de Matagalls. Aquesta font treu aigua freda i natural.
- Pla del Ginebre: Lloc on n'hi han un munt de ginebres.
- Matagalls: Muntanya de 1698m d'altura, esta situada al Montseny. Al cim podem veure una creu molt gran que aquesta va dedicada al Mossèn Cinto Verdaguer.

OPINIÓ PERSONAL:
- A mi la ruta m'agradat bastant ja que en el camí hem pogut contemplar unes vistes magnífiques ja que es pot veure tot els Pirineus. Per a mi ha esta una experiència nova perquè no hi havia estat abans.