Uploaded May 18, 2016

Recorded May 2016

0.9
1.7

near els Hostalets de Balenyà, Catalunya (España)

Sortim del Montanyà Hotel & Lodge en direcció al Hotel 1 i la masia “els Petjes” . A la cruïlla ens desviem cap a la dreta i voregem l’edifici de l’hotel, passant pel costat del camp de futbol. Al trencant girem a l’esquerra i uns metres més endavant girem a la dreta per una baixada asfaltada. Al final de la baixada comença una pista a l’esquerra i seguim per el camí que gira en pendent cap a la dreta.
****
Salimos del Montanyà Hotel & Lodge en dirección al Hotel 1 y la masía "Les Petjes” En el cruce nos desviamos hacia la derecha y bordeamos el edificio del hotel, pasando junto al campo de fútbol. En el cruce giramos a la izquierda y unos metros más adelante giramos a la derecha por una bajada asfaltada. Al final de la bajada comienza una pista a la izquierda y seguimos por el camino que gira en pendiente hacia la derecha.
We left the Montanyà Hotel & Lodge in the direction Hotel 1 and the House "les petjes". At the crossing we turn to the right and skirted the hotel building, passing next to the football field. At the crossing turn left and a few meters later we turn right on a paved downhill. At the end of the descent begins a track to the left and follow the path that turns right down.
Nous avons quitté le Montanyà Hôtel & Lodge vers le bâtiment de l'Hôtel 1 et la maison "les petjes". Au carrefour, tourner à droite et longé le bâtiment de l'hôtel, en passant à côté du terrain de footballla droite Au carrefour, tourner à gauche et à quelques mètres plus tard, nous tourner à droite sur un pavé la droitela droite A la fin de la descente commence une piste vers la gauche et suivre le chemin qui tourne vers le bas la pente vers la droite.

La Frau d'en Jordà

Agafar el camí

En aquest punt hem d’estar al cas, trobarem un caminet a la dreta que s’endinsa cap al bosc, indicat amb pedres i alguna senyal de color blau. Aquest camí ens portarà fins la masia “La Frau” on podem parar a fer una visita a les obres de l’artista Paco Ballesteros. *** En este punto debemos estar al tanto, encontraremos un camino a la derecha que se adentra hacia el bosque, indicado con piedras y alguna señal de color azul. Este camino nos llevará hasta la masía "La Frau" donde podemos parar a hacer una visita a las obras del artista Paco Ballesteros. *** At this point we must be alert to our right we find a path that juts out into the woods, indicated some signal stones and blue. This road will take us to the country house "La Frau" where we can stop to make a visit to the artist's paintings Paco Ballesteros. *** Ici, nous devons être vigilants, parce que notre droite, nous trouverons un chemin qui avance dans la forêt, qui est indiqué par unes pierres et signal bleu. Cette route mène à la maison "La Frau" où nous nous arrêtons pour faire une visite des peintures de l'artiste Paco Ballesteros.

Aiguafreda de falt

Aiguafreda de dalt

Camí

Mas La Frau d'en Garriga

Des de fa uns anys s'ha convertit en l'estudi i residència de l'artista Paco Ballesteros, i l'ha transformat en un racó d'art i de pau serena. Podem entrar a veure la seva exposició permanent de quadres. *** Desde hace unos años se ha convertido en el estudio y residencia del artista Paco Ballesteros, y lo ha transformado en un rincón de arte y de paz serena. Podemos entrar a ver su exposición permanente de cuadros. *** For a few years it has become the studio and home of artist Paco Ballesteros, and has transformed into a nook art and serene peace. We can go to see permanent exhibition of paintings by this artist. *** Depuis quelques années, il est devenu le studio et la maison de l'artiste Paco Ballesteros, et est devenu un coin de l'art et de la paix sereine. Nous pouvons aller voir l'exposition permanente de peintures de cet artiste.

Aiguafreda de Dalt

• xavig6 Sep 2, 2018

El descens abans de La Frau és perillós i no apte per nens ni gent poc entrenada. Jo vaig caure. L’ascens per aquesta part és només accessible per a persones molt entrenades.
    Ruta desaconsellada per al públic general

• joan.requena Nov 2, 2019

Recorregut bonic però millor final