Time  3 days 2 hours 25 minutes

Uploaded August 23, 2019

Recorded July 2018

7.1

near Sveti Janez, Bohinj (Slovenija)

DIA 1: Stara Fuzina fins al refugi de Koca pri Savici ( només 146 m de pujada) dia relaxat, bany al llac Bohinj i entrada a la cascada Savica.

DIA 2: De Koca pri Savici fins al refugi Triglavskhi Jezerih. És un tram difícil sobretot al començament, gran pendent en trams on només és roca, s'ha "d'escalar" en alguns punts. Hi ha l'opció de fer un altre ruta que dones més volta però sembla menys perillós. (1.068 m de pujada unes 4-5 hores)

DIA 3: De Triglavskhi Jezeri al refugi Koca Na Dolicu. La ruta passa pel un altre refugi (Zasavska koča na Prehodavcih) on les vistes són magnifiques, però es pot evitar. Dia bastant complet 5-6 hores. (736 m de pujada)

DIA 4: De Koca Na Dolicu, cim al TRIGLAV 2864 i fins al refugi Vodnikov. Trams exposats, està molt ben indicat el camí, hi ha baranes que ajuden o "anclatges" per escalar. Bastanta gent. Millor no pujar si ha plogut, podria relliscar. (716 m de pujada i 1000m de baixada)

DIA 5: Vodnikov a Stara Fuzina. Es pasa pel riu Mostnica al final del tram, molt maco. (1.500m de baixada)