Moving time  one hour 13 minutes

Recorded October 2018

0.9
1.8

near Brunyola, Catalunya (España)

Ruta 1Brunyola entre camps de cultiu avallaners i boscos
Bosc de Pins Roures Suros i Castanyers...
Sota els boscos de Brunyola al canvi de rasant de Can Quer i havia el banc dels pagesos On es trobaven per descansar i compartir moments gaudint de les vistes cap a les Gavarres entre el Girones i la Selva. Podem veure el campanar de Brunyola just davant.. el volca de la Crosa cap al Nord just davamt el Santuari dels Angels al mig de les Gavarres. Cassa de la Selva..Llagostera i al fons la Costa Brava .. Castell Platja d Aro st Feliu de Guixols ...i just davant Vilobi d' Onyar..i les llums del aeroport
Seguim recta cami principal...
Masies on encara viuen i treballen dls camps de avallaners i la fusta dels boscos
Camps d' avallaners i Vinyes. Al fons el Volca d la Crosa i el poble de St Dalmai
Brunyola als peus de les Guilleries... al fons La Salut sobre el panta de Susqueda i la Garrotxa
Tradiciinalment cafa casa tenia la seva vinya...i quin Vi
La Moreneta patrona de Catalunya. Mare de Deu de Montserrat Regna i mare de les nostra terra . Aqui vetlla per cuidar de nosaltres ens Guia i il.lumina el nostre troç i el nostre cami de la vida ... pregueu per tots nosaltres
En aqeusta Roureda es trobavem els veins de St Dalmai i Brunyola per intercanviar els productes recollits de les seves terres i ballaven una Sardana ...la nostra dança popular
Aqui tranquem a la esquerra cap a Cal Cucut ..Direccio Vilobi d' Onyar..entre mig dels cants dels ocells