Uploaded April 17, 2018

Recorded April 2018

1.8
3.6

near Rupit, Catalunya (España)

Comencem la ruta a l'aparcament de l'entrada de Rupit, anirem cap al pont penjat, el travessarem i anirem a buscar el carrer el Fossar. Seguirem aquest carrer tot pujant travessarem el poble i seguint la pista ens arribarem al puig del Castell de la Bastida.
Un cop gaudit de les vistes continuarem el corriol tot baixant fins a trobar la pista principal que passa pel cim els cingles de Pujolràs. Seguirem aquesta pista, primer passant pel mirador del Salt i després travessarem el Salt de Sallent. Continuarem fins a trobar la carretera asfaltada, la seguirem direcció Rupit i un cop passat el trencant per anar a Sant Joan de Fàbregues veurem una caseta petita a la dreta, doncs just a l'esquerra agafarem un corriol que s'enfila fins al mirador dels Bassis passant per les tombes antropomòrfiques.
Un cop gaudit de les espectaculars vistes que ofereix el mirador, continuarem pel corriol on agafarem una desviació cap a la dreta i arribarem a la carretera asfaltada que porta a Rupit. La seguirem i abans d'arribar a Rupit la deixarem per anar a visitar l'església de Santa Magdalena que ofereix unes vistes espectaculars del poble.
Baixarem per un corriol fins a la riera i la seguirem fins al pont penjat i d'aquí al final de la ruta.
Parking

Inici

Bridge

Pont penjant

Puig del castell de la Bastida