Uploaded October 6, 2019

Recorded October 2019

1.2
2.5

near Copóns, Catalunya (España)

Fàcil excursió per assolir un dels "100 cims" de la FEEC, millor seguir el track, doncs no te indicacions.
Arribem al petit poble de Rubió(4 cases + un gran restaurant el Castell) i aparquem molt bé vora el cementiri. La senyera dalt el cim ja es veu a llevant (contrallum)
Sortim direcció Sud per una pista, aviat trobem una bonica creu de terme i al cap de poc deixem la pista per agafar un camí a l'esquerra que baixa a creuar el torrent. Cal pujar per l'altra banda, trobem pistes i trossos de camí.
Rubíó ens queda a ponent, sota nostre. Una tros de pista i ja som a la ermita de Sant Pere d'Ardesa, molt ben restaurada pero tancada.
El Puig de Sant Miquel es just al darrera, hi ha un sender que hi puja al dret. Nosaltres agafem un de més planer, quan veiem que ens allunya pugem un tros lliure fins agafar la carena i el bon camí cap el CIM.(hem de recular)
Bones vistes de l'Anoia, cap al sud, avui Montserrat es emboirat. Desfem el camí i ens en anem direcció els grans molins de vent del Morrocurt (que es una mica més alt que el Puig!)
Quan arribem als molins, hem de seguir vora una tanca una estona. No ens deixa anar cap el mas el Puig, per on volíem intentar escurçar. El caminet desemboca en una pista ampla que porta fins la carretera BV-1301, per aquí baixem fàcilment fins Rubió.
Acabem la sortida fent una mica de turisme, veiem el sepulcre megalític de les Maioles i ens aturem a fer el picnic a la Torre de la Manresana, en una zona molt arreglada. No hi podem pujar, doncs es tancada (cal trucar abans !)
El cafè el fem a Prats del Rei, en el bar del poble (MOLT BÓ)

Un bonic passeig per terres de l'Anoia / quasi Segarra.
Parking

001 Rubio

06-OCT-19 10:05:52AM Aparquem vora el cementiri, hi ha molt lloc Te una bonica església romànica (per fora), es tancada. Sembla que només obren per casaments.

002 trencall

06-OCT-19 10:18:32AM Deixar la pista i seguir camí.

003 Puig de Sant Miquel 733 m.

06-OCT-19 11:31:53AM Discret cim, bó per anar-hi tranquilament.