1.0
2.0

near Las Villas, Valencia (España)

Es tracta de fer una volteta senzilleta per a vore una de les singularitats botàniques més importants del Desert de les Palmes: els roures del barranc de Miravet, així com tres fonts.
Eixim de l'explanada baix del Mas de Dávalos, anem a buscar el collet del Rojal, seguim en direcció del castell de Miravet però, a l'altura del Portell de les Agulles baixem per una senda costeruda al principi i poc marcada al final fins el Mas de Tacons i la Font de l'Ullal. Reculem per a anar a buscar al barranc de Miravet la roureda y els exemplars de roures, possiblement, més imponents del Desert,
Eixim en direcció a la pista, però ens tornem a desviar per a gaudir d'unes parets de pedra en sec enormes, possiblement reforçant la localització d'una gran bassa de les escorrenties de les aigües de la Font de Roc. Anem en direcció a la Font, després de passar pel rentador i la basseta, tornem al camí asfaltat i passem per la Font Tallà, sense deixar de gaudir de l'eucaliptus monumental que ens trobem dalt de la mateixa font y tornem al punt d'eixida.
PORTELL DE LES AGULLES

• Photo of Adolfo Rebolledo Gaudes

Adolfo Rebolledo Gaudes May 14, 2019

Gracias por la información, Ferran , no sabía de esos robles, lo apunto en mi lista de rutas. A ver si coincidimos algún día cuando estoy por aquí. Ahora vivo en Canarias y vuelvo en breve para allá . Un abrazo a todos/as