Uploaded January 25, 2020

Recorded January 2020

2.9
5.8

near Rodeiro, Galicia (España)

Estamos en Rodeiro. Este concello pontevedrés se ubica en el centro geográfico de Galicia, en la parte nororiental de la provincia. El Monte Faro delimita los concellos de Chantada y Rodeiro y las provincias de Lugo y Pontevedra.
El 28 de enero de 2019 (hace casi un año), la Voz de Galicia, en las páginas dedicadas a la Comarca del Deza, publicaba una noticia de Rocío Ramos con el titular: “El Monte Faro es el punto más visible de Galicia”.
Según los cálculos realizados por el científico del CSIC D. César Parcero, desde la cumbre de esta sierra es el punto desde el que se puede ver una superficie mayor de territorio. Desde allí se pueden ver las cuatro provincias gallegas. Este experto del Instituto de Ciencias del Patrimonio, a partir del análisis de miles de puntos, uno cada doscientos metros, de toda la geografía gallega determinaron que el Monte Faro es el punto más visible de Galicia.
Curioso porque la competencia era muy fuerte: Os Ancares, O Caurel, Manzaneda y la todopoderosa Peña Trevinca. Además, por la parte alta de esta sierra discurre O Camiño de Inverno, muy transitado por el que pasan numerosos peregrinos a 1.181 metros de altitud.
Nuestra ruta comienza el Rodeiro (capitalidad del concello) y caminamos por amplios caminos. Vamos subiendo poco a poco y es llevadero, sin problemas, salvo la pendiente del último kilómetro de subida. Desde la cima las vistas son fantásticas en todo el contorno, pudiendo observar una gran parte de nuestro territorio. En nuestro caminar coincidimos con tramos de O Camiño de Inverno. Al llegar al panel informativo de A Fonte dos Meniños, variamos el sentido de la marta hacia nuestra izquierda buscando la vertiente de Rodeiro para descender de manera más pronunciada, pasando muy cerca del lugar de Fafián. Pasamos por A Veiga y cerca de Casasoa para en poco tiempo girar a la izquierda por el Roteiro de Rodeiro. Seguimos por este camino hacia el río de Rodeiro y pasamos al lado de O Muiño do Vicente, para en una leve subida llegar al lugar de partida.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Estamos en Rodeiro. Este concello pontevedrés sitúase no centro xeográfico de Galicia, na parte nororiental da provincia. O Monte Faro delimita os concellos de Chantada e Rodeiro e as provincias de Lugo e Pontevedra.
O 28 de xaneiro de 2019 (hai case un ano), a Voz de Galicia, nas páxinas dedicadas á Comarca do Deza, publicaba unha noticia de Rocío Ramos co titular: “O Monte Faro é o punto máis visible de Galicia”.
Segundo os cálculos realizados polo científico do CSIC D. César Parcero, desde o cume desta serra é o punto desde o que se pode ver unha superficie maior de territorio. Desde alí pódense ver as catro provincias galegas. Este experto do Instituto de Ciencias do Patrimonio, a partir da análise de miles de puntos, un cada douscentos metros, de toda a xeografía galega determinaron que o Monte Faro é o punto máis visible de Galicia.
Curioso porque a competencia era moi forte: Os Ancares, Ou Caurel, Manzaneda e a todopoderosa Pena Trevinca. Ademais, pola parte alta desta serra discorre Ou Camiño de Inverno, moi transitado polo que pasan numerosos peregrinos a 1.181 metros de altitude.
O noso roteiro comeza o Rodeiro (capitalidade do concello) e camiñamos por amplos camiños. Imos subindo aos poucos e é levadío, sen problemas, salvo a pendente do último quilómetro de subida. Desde a cima as vistas son fantásticas en todo o contorno, podendo observar unha gran parte do noso territorio. No noso camiñar coincidimos con tramos de Ou Camiño de Inverno. Ao chegar ao panel informativo da Fonte dous Meniños, variamos o sentido da marta cara á nosa esquerda buscando a vertente de Rodeiro para descender de maneira máis pronunciada, pasando moi preto do lugar de Fafián. Pasamos pola Veiga e preto de Casasoa para en pouco tempo virar á esquerda polo Roteiro de Rodeiro. Seguimos por este camiño cara ao río de Rodeiro e pasamos á beira de Ou Muiño do Vicente, para nunha leve subida chegar ao lugar de partida.