Uploaded November 3, 2018

Recorded November 2018

2.3
4.6

near Calonge, Catalunya (España)

RUTA SENGLANING, NO ACONSEJABLE PELS DE PELL FINA.

Avui el grup Gavarres i+, hem quedat amb en el company Senglar, per fer una jornada preparatòria, per la Wiquilocada 2019, que serà la 6ª. En David ens ha preparat una ruta per la Vall del Folc, en concret pel sorprenent Roquissar d'en Sala i la veritat que ha fet una feina encomiable. En una gran part del recorregut, ha obert una gran quantitat de caminions per poder accedir a la gran majoria de roquissars que hi ha per la zona.

La jornada comença, molt bé. Ben d'hora un bon esmorçar a Can Haddock.
Tothom puntual, iniciem la primera part de la ruta, que és la de a propament per la Muntanya de Can Mont.
Algú s'espanta, ja són dos.
Passem per els jocs clàssics, fent énfasis en la font de Can Mont que raja a doju.
Llegenda dels Sants Metges, una cama negra i el pagament d'uns ous.
On menjarem!!!
Una vegada al Roquissar D'en Sala comença la veritable aventura. Per un puja i baixa constant, anem resseguim tots els roquissars de la zona, la majoria expectaculars i molt interessants, amb unes vistes precioses.
Fins l'últims trams no hem de utilitzar els braços i dexistim ràpidament per la feinada que hi ha. Sense camí definit i bosc a traves arribem a la pista de la cantera que ens deixa a la carretera de la Ganga.
Se'ns fa tard i busquem una tornada ràpida, que s'he complica.
No mengem!!!
Acabem sopant en Can Haddock amb una gran harmonia i preparant la segona preparatòria.

Bona jornada amics.

Roquisar d'en Sala

• Photo of capita haddock

capita haddock Nov 18, 2018

Renoi quanta feina ens queda per fer Montagut ... fins aviat.