• Photo of ROCA SERENY (804m) i Castell de Pera, per la Carena dels Emprius. Sant Llorenç del Munt

Uploaded May 9, 2014

Recorded May 2013

1.7
3.5

near Sant Llorenç Savall, Catalunya (España)

Circular 13Km - 5h30.

ACCÉS: Des del Pkg del Marquet de les Roques, gran casal modernista/ neoromàntic a la Vall d’Horta, visitable els caps de setmana. Per arribar al Marquet de les Roques, cal seguir la Carretera B-124 de Castellar del Vallès a Sant Llorenç Savall. Aproximadament al Km. 17,1, girar a l'esquerra, on veureum una pista. Seguir-la fins al final.

RECORREGUT: Sortim del Marquet de les Roques direcció a la Font del Llor. Ha plogut tant aquests darrers dies, que l'aigua de la deu baixa a raig per les escales de pedra. Un lloc molt bonic! Tornem enrera i ara seguim el GR-5. Del Collet del Llor anem a buscar la Cova dels Llimacs: ens passem més d'una hora buscant-la, però no tenim GPS, ni cobertura, ni prou dades. No la trobem.

Passem pel Queixal Corcat i Carena dels Emprius (sembla una autopista!). Dinem a la Roca Sereny.

Anem fins el Castell de Pera i tornada per la Carena de la Muntada.

ENS QUEDA PER VEURE: Cau dels Emboscats i Dolmen de la Roca Sereny.