Uploaded March 2, 2014

Recorded March 2014

1.2
2.4

near Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

Sortim de poc abans d'arribar al Parador de Sau, ja aquí es comença a seguir la pista fins que prenem el camí que voreja el precipici (que no veiem doncs el sender segueix entre mig del bosc) fins arribar a la Roca del Migdia: deu quin espectacle!!!!!!! la vista sobre el Pantà de Sau i els cingles de Tavertet és del millor que hi ha al nostre país. Continuem cap a la posició surenya de la Roca del Migdia on podem observar les Guilleries i el Montseny amb l'encant dels cingles de la Minyona i els Munts. Continuem la ruta cap al Puig del Far que és un mirador privilegiat i molt "resulton". A partir d'aquí la nostra ruta passa pel mig del bosc i perd visibilitat però ens porta per un altre camí fins el punt d'inici. Ho recomano en dies de bona visibilitat
Aquesta ruta l,hem feta la Pilar, la Su, en Blas i l,Ignasi

• Photo of xavilocs

xavilocs Oct 19, 2017

Gràcies, molt bona ruta!

ignasi&pilar Oct 19, 2017

A tu Xavilocs, salut i cames

• Photo of tomasdevic

tomasdevic Mar 23, 2018

Bona

ignasi&pilar Mar 23, 2018

Gràcies per la teva valoració tomasdevic

• Photo of isanisa

isanisa Dec 23, 2018

És una ruta preciosa i poc concorreguda. Merci per pujar-la!
    PD:Encara que no havia plogut el terra estava bastant enfangat, recomano portar bon calçat. 😉

ignasi&pilar Dec 23, 2018

Gràcied pel teu comentari isanisa

• casanovas92 Mar 23, 2019

ATENCIÓ! L'últim tram (el que es comença a endinsar pel bosc, abans darribar a la casa) és bosc bastant brut on es bastant fàcil perdre's perquè el camí s'ha d'intuïr (per no dir que no n'hi ha, de camí). Per la resta tot bé, unes vistes molt maques i a tocar de Vic.