Uploaded February 18, 2016

Recorded February 2016

2.0
3.9

near Cambrils, Catalunya (España)

Ruta ben senyalitzada i fàcil de seguir.

Sortim d'Alinyà pujant cap al Coll de la Nou on trobem el camí que ve de l'Alzina, seguim fins a Coll Durau, on podem veure el dolmen de Durau.

Seguim el camí fins a trobar un indicador per deixar el camí i seguir a l'esquerra. Trobem la font de la Masieta i pugem pel mig d'un camp sense corriol marcat, però ens podem guiar per la "trumfera" que hi ha al mig del camp, lloc on abans es guardaven les patates.

Seguim pujant buscat les fites fins a la carena que hem de seguir cap a l'esquerra fins a arribar al cim.
Trobem primer una fita gran, però no es el cim si no que cal seguir una mica mes.

Cal anar en compte tot aquest tram de la carena, doncs a dreta hi ha un fort precipici, en cas de dubte millor passar mes a l'esquerra per la zona boscosa.

La tornada la fem pel mateix camí.

cartell

Roc de Galliner

trumfera

• Rferna14 Dec 9, 2018

Fantàstica ruta y felicidades porque està señalizada de modo excelente. Hemos disfrutado del entorno con un día espléndido.

• Photo of miquelseu

miquelseu Dec 30, 2018

Gracias por la valoración Rferna14 . Me alegra que os haya gustado.