Uploaded January 14, 2014

Recorded January 2014

2.6
5.2

near Riudecanyes, Catalunya (España)

Sortim des del parquing de l,entrada del poble de Riudecanyes i començem a enfilar
l,embassament per l,esquerra per cami asfaltat. Despres de passar el panta continuarem per cami marcat amb fites fins arribar a Duesaigues. Continuarem uns metres per carretera fins trobar waipoint direccio Castell d,Escornalbou, on girarem a ma esquerra agafant de nou el cami. Passarem per un rentador (waipoint) i seguidament trobarem un pal indicador del Castell a ma esquerra, pero nosaltres no farem cas i continuarem el cami recte agafant les senyals de color groc. Vorejem el poble d,Arguentera per on passarem per un galliner (waipoint) i enllaçarem pista amb direccio Castell. A partir d,aqui el desnivell es fa notar. Continuarem amb les senyals grogues i trobarem pal indicador de Font-Castell. Agafem la variant de la font i tornarem al mateix punt per continuar pujant fins arribar al mirador del castell d,Escornalbou. Aqui podrem gaudir d,unes vistes de 360 graus espectaculars. Despres de fer unes quantes fotografies visitarem el Castell d,Escornalbou i acabarem pujant per visitar l,ermita de sta. Barbara, on n,hi ha un altre mirador espectacular. Començarem a baixar de nou fins al castell i continuarem la baixada uns quants metres per carretera fins trovar waipoint on girarem a ma esquerre. Passarem per la Font de Vilamanya i continuarem el cami, marques verdes i blanques fins baixar de nou al poble de Riudecanyes

BARCA

MOLT BONA VARIANT

• Photo of jordisiol

jordisiol Aug 8, 2015

Aquesta ruta pinta molt bé!