Uploaded January 17, 2019

1.1
2.3

near Beniarrés, Valencia (España)

Comencem la ruta des de el camí de la Partida Ribera direcció el Corral de Rosa. Una vegada en la bifurcació, abans de arribar al corral, es desviem a l'esquerra per agarrar la senda que va cap al regall. Esta senda ens porta fins al Barranquet de l'Aigua, que hem de creuar per a enfilar ja el regall. Te una pendent prou pronunciada, lo que ens fa anar poc a poc. Anem prou per la dreta del regall, i aixina evitem prou la pedrera. Es una senda que hi ha, on tenim que estar atents per a no perdrela, i evitar lo màxim la pedrera. Arribem a al tossal que hi ha en mig del regall, on descansem i reprenem altra vegada la segon part del regall. Tornem a anar per la dreta del regall per a evitar lo màxim la pedrera. Una vegada hem arribat on està el pouet, esmorzem i contemplem tota la comarca del Comtat. Contineum la ruta i baixem per la senda fins el PR 213.4. Per la pista arribem al desviament que ens porta a la senda de les Marjeletes, que agarrem i veiem al Benicadell i la pujada que hem fet per el regall.
En esta bifurcació, aniremper l'esquerra, ja que per la dreta es per on s'e'n va al Corral de Rosa, que es per on baixarem quan tornem per les Marjeletes.
Creuem el Barranquet de l'Aigua, i enfilem ja el regall cap amunt.
Desviament per el PR 23.4
Pujem per la pista esfaltada fins la senda de les Marjeletes.
Desde este punt, es pot observar el Benicadell, i la pujada que hem fet abans pel regall.