Coordinates 1923

Recorded July 2015

2.7
5.4

near Arànser, Catalunya (España)

CAT, CAST.

Sortida a les 5 del matí desde Vilafranca, direcció Igualada, Manresa i agafant la C-58, passem per els tùnels del Cadí, girém cap a l´esquerra direcció, Bellver de la Cerdenya, Martinet, sortin del poble girém a la dreta direcció al Poble D´Arànsa LV-4036 , aném direcció a les pistes d´esqui de fons amb el mateix nom i agafem pista forestal, amb molt bon estat deixém els cotxes al refigi Prat Miró on iniciem la marxa, passant per les Pollineres, estany petit estany Gran,Refugi on parém a esmorzar, i iniciém pujada cap al cim del Perafita bordejant la frontera amb Andorra i L´Alt Urgell, les vistes son espectaculars, seguím camí per anar a fer el Cim del Monturull, la pujada i la baixada em d´anar amb cura, peró no te gaire dificultat, seguím camí i per fer el retorn decidim baixar per el dret, hi han tracks que passen per camíns millors, torném a agafar pista forestal passant de nou per les Pollineres fins al punt d´inici.

Ruta feta amb, La Yolanda, La Alexandrina, Marcus, Mauricio, JuanMa, Ángel, Pere, Rafa i El meu amic inseparable, el Max i jo mateix.

Eppp!!! vàrem dinar a L´HOSTAL DE LA PERA, A ARÀNSA, molt recomenable, vàrem gaudir d´un dinar explèndit, repetirém segur ;-)

CAST.

Salida a las 5 de la mañana desde Vilafranca, dirección Igualada, Manresa y cogiendo la C-58, pasamos por los túneles del Cadí, giramos hacia la izquierda dirección, Bellver de la Cerdeña, Martinet, saliendo del pueblo giramos a la derecha dirección al pueblo Arànser LV-4036, vamos dirección a las pistas de esquÍ de fondo con el mismo nombre y cogemos pista forestal, con muy buen estado dejando los coches en REFIG Prat Miró donde iniciamos la marcha, pasando por las Pollineres, estanque pequeño lago Gran, Refugio donde paramos a desayunar, e iniciando subida hacia la cima del Perafita bordeando la frontera con Andorra y Alt Urgell, las vistas son espectaculares, seguido camino para ir a hacer la cumbre del Monturull, la subida y la bajada se ha de ir con cuidado, pero no tiene mucha dificultad, seguir camino y para hacer el retorno decidimos bajar por el derecho, hay tracks que pasan por caminos mejores, volvemos a coger pista forestal pasando de nuevo por las Pollineres hasta el punto de inicio.

Ruta hecha con, Yolanda, La Alejandrina, Marcus, Mauricio, JuanMa, Ángel, Pedro, Rafa y Mi amigo inseparable, el Max y yo mismo.

Eppp !!! comimos en HOSTAL DE LA PERA, en Aransa, muy recomendable, disfrutamos de una comida espléndido, repito seguro ;-)
Lake

Estany de la Pera

Estany de la Pera Petit

Refuge

Refugi i font de les Pollineres

Cim de Monturull

Refugi Estanys de la Pera

• Photo of Paismediterrani

Paismediterrani Jul 18, 2015

Aquesta volta és molt divertida, amb unes vistes precioses. Jo la vaig fer gairebé igual, tot i que després de fer el cim del Monturull vaig baixar per una canal tartera avall fins arribar al llac petit de la pera. Molt entretinguda i molt recomanable.

• Photo of MiquelCampe

MiquelCampe Jul 28, 2015

Doncs si Paismediterrani, ruta i paisatje molt recomenable, si es veritat a la Esquerra un cop fet el Monturull, a uns 500 metres es veía un corriolet, nosaltres vàrem anar mes endevant i baixar per el dret.
    Gràcies per el comentari.