2.5
5.0

near Serrat, Catalunya (España)

Sortida ACEC Cims amb 19 persones i 25 gossos culminant els cims del Puig Cerverís i el Balandrau des del Refugi Pla d'Erola. Ruta molt recomanable, amb molt bones vistes i un bon tram de bosc. A la pujada no hi ha aigua, si que hem trobat traces de neu amb algun bassal pels gossos. Baixant en canvi trobem diversos rierols.

• abellanjoan Sep 18, 2019

Hola bon dia.. som uns aficionats a la muntanya estem preparant una sortida per aquesta zona i ens agradaria saber com es troba el cami (si es un cami fresat... brut... o no hi ha cami) que va del puigcornador a la pista que porta al refu. erola i si hi ha algun cami mes directe per agafar menys pista...... nosaltres sempre en pasat per bosc del cornador tan de pujada com de baixada aganfant de referencia just la curva on la pista que va a tregura surt una altre, que porta al refu d'erola (hi ha un retol d'informacio molt gros) literalment fem un muntanya a traves ja que no hi ha cap corriol ni senyal i hi han trams molt bruts fins arrivar al puigcornador que esta mes net fins sortir a on comencen el filat llavors estem interesats en coneixe posibles alternatives que siguin mes eficients..... moltes gracies