Uploaded July 12, 2014

4.2
8.5

Viewed 2001 times, downloaded 37 times

near Queralbs, Catalunya (España)

Ruta circular forçca entretinguda i menys comú per ascendir al Puigmal.
Es tracta de pujar al Puigmal per la ruta de la Font de l'home mort, tot passant pel pas dels lladres i un cop fet el cim, baixar per la ruta habitual fins a Fontalba (Baixada fácil i sense dificultats)
La he catalogat com a "difícil" perque tot hi ser una ruta sense massa dificultat tècnica, si que és cert que desde la Font de l'home mort fins al coll del pas dels lladres, la pujada és amb un fort desnivell i es fa feixuga i llarga i a més són 27km, per la qual cosa vol dir que s'ha d'estar minimament en forma.
per la resta, no presenta cap dificultat.
També vull destacar que les vistes que ofereix la muntanya per aquesta ruta, són molt més agradables i pintoresques que per l'altre banda.
Information

Bifurcació cap a Fontalba i Nuria

vistes

Information

Pas dels lladres

PUIGMAL (2.911m)

• Photo of javi galan

javi galan Jan 9, 2015

Hola,una pregunta ,desde queralbs per on pujes fins a la font de l'home mort?
    es que a vegades he vist gent que puja per un corriol desde abaix i no se si es aquest.