1907

August 18, 2020

August 2020

near Pantín, Galicia (España)

14 de agosto de 2020. Estamos en Valdoviño, concello coruñés. Es destino surf según la página web del concello: “Por calidade, variedade e frecuencia de marusías, Valdoviño teno todo como destino surf”.
Tambien es una localidad para caminar lugares de gran belleza. Venimos con cierta regularidad y siempre vamos satisfechos. “A Senda das Ondas” es una ruta que discurre por la Costa Ártabra y en esta localidad por la que pasa, nos permite realizar un recorrido maravilloso para conocer rincones llenos de encanto y miradores con vistas excepcionales.
En esta ocasión nuestra idea es la de recorrer Punta Chirlateira con vistas excepcionales de las zonas acantiladas. En mayo de este año los dos tripulantes del pesquero Playa de Sacido fueron rescatados por otro buque, después de que se hundiese su embarcación al oeste de Punta Chirlateira. Lugar donde el Atlántico ruge con intensidad.
========================================================================
14 de agosto de 2020. Estamos en Valdoviño, concello coruñés. É destino surf segundo a páxina web do concello: “Por calidade, variedade e frecuencia de marusías, Valdoviño teno todo como destino surf”.
Tambien é unha localidade para camiñar lugares de gran beleza. Vimos con certa regularidade e sempre imos satisfeitos. “A Senda dás Ondas” é un roteiro que discorre pola Costa Ártabra e nesta localidade pola que pasa, permítenos realizar un percorrido marabilloso para coñecer recunchos cheos de encanto e miradoiros con vistas excepcionais.
Nesta ocasión a nosa idea é a de percorrer Punta Chirlateira con vistas excepcionais das zonas acantiladas. En maio deste ano os dous tripulantes da pesqueiro Praia de Sacido foron rescatados por outro buque, despois de que se afundise a súa embarcación ao oeste de Punta Chirlateira. Lugar onde o Atlántico roxe con intensidade.