Uploaded May 25, 2017

Recorded May 2017

1.4
2.8

near Queralbs, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
La dificultat física depèn de l'estat de forma de cada persona. Cal tenir en compte distancia i desnivells.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
La ruta està gravada amb un GPS Garmin i corregida amb el Base Camp.
------
VALORACIÓ: la valoro com a moderada dons es un camí fàcil de seguir sense cap pas complicat ni cap grimpada.
---
APROXIMACIÓ: Des de Ribes de Freser anem cap a Queralbs i passat el poble seguim cap a Fontalba, per una carretera de terra, ampla i apta per tota classe de vehicles, però amb precaució amb els turismes baixos.
-----
RUTA: Clàssica ruta de pujada al Puigmal per Fontalba, i tornada pel mateix camí.
Camí molt fressat i fàcil de seguir, sense dificultat tècnica, només una mica de precaució a la baixada.
Cal tenir en compte que es una ruta curta però amb un fort desnivell.
----
Tot i que el camí es fàcil de seguir, es recomanable portar la ruta gravada al GPS o telèfon, dons en cas de boira, molt habitual en aquest cim, ens port ser de gran ajuda.