Moving time  2 hours 45 minutes

Recorded May 2020

1.8
3.6

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Avui sense anar més lluny, i perquè el confinament no ens permet sortir del nostre entorn habitual, hem fet ruta per les vores de casa nostra, quasi mai valorem el que tenim a prop, però, si busques trobes paisatges meravellosos, que de ben segur els nostres avantpassats, sense els mitjans de mobilitat que tenim ara, gaudien amb intensitat.
Doncs hem deixat el cotxe al C/ Francesc Ferrer de Sant Ponç, de on hem començat la ruta direcció al Puig d'en Roca, tot passant per darrera del Polígon Industrial del pla d'en Xuclà, hem arribat al Molí d'en Xucla, bonic racó per prendre la fresca a l'estiu, tot seguit hem vorejat el barri de Can Torres de Sarrià de Dalt, i hem agafat la carretera que ens duu fins a l'església de Sant Pau, i a partir d'aquí anem tot baixant per la pista, anem a parar a les gorgues de la riera d'en Xuclà (Resclosa d'en Tomàs), que essent les primeres calors de la temporada, ja hi hem trobat gent posant'hi els peus en remull.
A partir d'aquí hem anat vorejant amunt i avall la riera tot gaudint de les petites gorges i ja de tornada a l'alçada del Molí d'en Tomàs, em passat pel salt del Timbarro, un racó encisador amb un preciós salt d'aigua i una gran gorga que crida a banyar-s'hi.
Ara si que per camins i caminets, hem arribat a la ctra. dels Ocells Perduts que ens porta fins a Taialà on podem pel mig del bosc la roda de molí del Puig d'en Roca.
Animeu-vos a conèixer els vostres entorns.

Bosc roureda del Puig d'en Roca

• Photo of Gan

Gan Nov 16, 2020

Hola, bones.
    No he pogut enviar un missatge directe per aixó deixo aquest comentari.
    La ruta ens passa pel mig dels terrenys de casa (finca privada), tenim un corriol que es alternativa; el puc marcar per si et va bé actualitzar aquesta part.